Translate

onsdag den 28. september 2011

Clarisonic Mia - Bedste køb i 2011

I februar erhvervede jeg mig en clarisonic mia, efter at ha hørt mange af de youtube beauty guruer jeg følger, være ved at tisse i bukserne af bar begejstring over den.

Og nej piger - det er ikke et sexlegetøj.



Det er en "tandbørste" til ansigtet, som man bruger sammen med sin cleanser.
Den er virkelig effektiv og kommer godt i dybden. Samtidig har den også en exfolierende effekt.

Jeg havde længe døjet med noget akne i kæbelinien, men det gik væk efter at jeg kom i gang med at bruge clarisonicén.

Hvis man læser lidt om den giver det mening (ihvertfald for mig), for den har i forsøg bevist at den renser huden op til 6 gange bedre/grundigere end ved normal manuel afrensning.
Og når bakterier/gammel makeup rester mv. ikke får lov at "hygge" sig på huden, så blev de ihvertfald ikke til akne på min hud mere.

Der udover vil jeg nævne at min hud er meget mere jævn nu og bliver kun ru hvis jeg skulker og glemme den i nogle dage.

Og det er også somom at den har en lidt lympfedrænende effekt på huden, hvor jeg nogen gange godt kan være lidt hævet om morgenen på kindbenet under det ene øje.

Jeg har kun ros til denne skønne tingest - men det skal dog siges at prisen er lidt høj og jeg har måttet anskaffe den fra en engelsk webshop.

Det er også prisen der har gjort at jeg har købt Mia versionen (som egentlig er myntet til rejsebrug) men er ganske udemærket.

Spørg endelig løs eller kommentér på indlægget
Læs evt. mere om den på http://clarisonic.com/

4 kommentarer:

  1. Hvor har du købt den ?

    venligst svar Iben.christiansen@gmail.com

    SvarSlet
  2. I en engelsk webshop, jeg kan ikke huske hvad den hedder, men jeg kan se at asos.com har den.
    Du skal bare lige huske at købe en converter til stikket fra UK til DK.
    Jeg købte min hos batteribyen.dk

    Undskyld det sene svar.

    SvarSlet
  3. Hvad gør den præcist? Er der batteri i?

    SvarSlet
  4. Den renser huden 6 gange bedre end ved normal ansigtvask og eksfoliere mildt så huden fornyer hudcellerne oftere.
    Du kan se mere om den på youtube.com der er mange der har ravet over den.

    Den lader batteriet op med en magnetisk oplader (svært at forklarer for jeg har ikke set samme system ved andre elektroniske ting). Jeg har endnu ikke måttet skifte batteri på den, og ved ikke om det kommer en dag.

    Jeg er stadig rigtig glad for min, den gør at jeg stort set aldrig får bumser mere, fordi at huden og porerne er mere rene end hidtil.

    Håber at det var svar nok, ellers må du endelig spørge løs :-)

    SvarSlet