Translate

tirsdag den 1. marts 2011

Dermalogica ansigtsbehandling !!

Efter nogle hårde uger med dødsfald i familien, forkølelse, tårer og jeg VED ikke hvor meget DET-ER SØN-FOR-MIG slik, junkfood og nul motion.Ligner jeg en oppustet rødmosset gris med bumser i kæbepartiet.

Jeg har længe overvejet at få en facemapping hos en Dermalogica kosmetolog.

Jeg fandt et sted hvor det til min store overraskelse var gratis og tog forbi klinikken og bestilte en tid.

Næste dag kom jeg til, men det stoppede ikke ved den gratis facemapping. Det gik op for mig at damen var gået igang med een eller anden behandlingspakke.

Min hud brændte / blussede op på nærmest ligemeget hvilken creme hun puttede på (trods at noget af det var til sensitiv hud).

Hun snakkede om at jeg havde super sensitiv hud.

Jeg spurgte til hvilke ingredienser man typisk reagerer på, men det kunne hun ikke rigtig svare på.

Mine tanker begyndte at lede hen på hvad Matas damen havde rådet mig til, hvilket var at gå til en hudlæge og få testet hvilke ingredienser jeg skal holde mig fra, og at det nok er en billigere vej til afklaring i stedet for at blive ved med at prøve mig frem.

Da jeg var færdig henvente hun sig til sin elev og spurgte stolt om hun ikke kunne se hvor klar min hud var blevet...Det kunne hun ikke.

Jeg fik et spejl og kunne som godt se at mine tilstoppede porer i panden var renset men ikke dem på næsen og det velkendte hvide skær jeg før har set når jeg har brugt et produkt med koffein i (jeg læste at der var koffein på een af etikkerne på et af de produkter hun brugte).


Så fik jeg lov at betale 450 kr. som beløbsmæssigt ikke passede sammen med nogen af de pakketilbud hun havde ??

Hun havde linet et hav af produkter op på skrænken som hun anbefalede til min hud, og det skal siges af produkterne pr. stk. ligger på 300 - 500 kr.

Jeg bad om prøver for at teste min huds tolerance til dem derhjemme, og det virkede som om at hun ikke lige havde forventet dét. Hun fumlede stresset blandt hendes prøver og blev ved med at sige at den havde hun nok ikke. Men det viste sig at de fleste var der alligevel.

Hun sagde at jeg ville ødelægge den behandling hun lige havde lavet, hvis jeg gik hjem og brugte mine sædvanlige produkter.

På Dét tidspunkt var jeg RIGTIG træt af høre hendes salgstale!!!!! Hun gentog den samme sætning igen og igen og nærmest tiggede mig om bare at købe et produkt for at komme i gang.

Hun ville også booke en ny tid med mig om 14 dage.

Jeg gik med endnu mere rødblusset ansigt og tænkte JEG KOMMER ALDRIG IGEN!!!

2 kommentarer:

  1. Øv, det lyder da som en træls oplevelse.. Hvor havde du læst henne at det var gratis?

    SvarSlet
  2. Det står i hendes folder. Men nu hvor jeg får læst nærmere står der faktisk:
    GRATIS HUDANALYSE
    Hudbehandlingen startes med en gratis hudanalyse (varighed 30 min.) der viser hvilken behandling der er bedst for dig.

    Så jeg har ikke fået nærlæst den da jeg bestilte tiden.

    Jeg spurgte hende om det kunne passe at facemapping var gratis og hun svarede Ja.

    Jeg fortalte at jeg ville bruge den gratis facemapping til at komme nærmere hvilke produkter jeg kunne tåle og burde bruge og regnede med at købe Dermalogica pga. deres brede produktserie.

    Der kunne hun ha korigeret misforståelsen, for jeg bestilte tiden face 2 face i hendes klinik.

    Det er noget fis at skrive at Hudanalysen er gratis i en særskilt kolonne, hvis den i virkeligheden bare er en del af pakken.

    Det virker på mig som om man bevist prøver at vildlede.

    SvarSlet