Translate

onsdag den 26. januar 2011

Design din egen neglelaks farve

Lige inden at jeg skulle i seng i går, påførte jeg et lag hvid neglelak.

Jeg var ikke helt tilfreds, så jeg fik den idé at blande lidt metallic lilla farve i den hvide (som der ikke var så meget tilbage af).

Jeg var ikke helt tilfreds med resultatet, så jeg dryppede nogle dråber sort neglelak i, også skete der ting :-)

De første par negle fik en marmoriseret grå effekt som så rigtig cool ud. Jeg rystede den engang mere også blev den næste negl mere som beton/cement farvet med en hård struktur..

Så fik den en rystetur mere og resten af neglene blev lysegrå/taupe/mørkegrå alt efter antal lag og belysning.

Det er ikke sidste gang at jeg blander mig til en ny farve.

Jeg har forsøgt at fange det på nogle billeder hér






















Og her er de 3 farver jeg blandede


1 kommentar:

  1. Hej!

    Jeg har tagget dig i The Versatile Blogger-award.
    Reglerne er enkle, hvis du vil være med. Du skal linke til den person som gav dig awarden (mig), fortælle 7 facts om dig selv og ellers tagge/give en award til 15 andre. Du kan se indlægget på min blog:)

    Med venlig hilsen
    Rumle
    rumlens.blogspot.com

    SvarSlet