Translate

søndag den 9. januar 2011

Stjernernes Hudpleje produkter Kate Somerville

Jeg bruger meget tid på youtube, hvor jeg følger både makeup og skincare guruer som jeg føler er troværdige.

Men da jeg stødte på omtalen af Kate Somerville´s produkter blev min nysgerrighed vækket.
Blandt hendes kunder er bla. Kate Hudson, Demi Moore og Paris Hilton.
Kvinder som man jo ved, har en misundelsesværdig hud.

Jeg købte hendes bog Complexion Perfection på http://www.amazone.com/

Jeg læste lidt i den men kom frem til at jeg nok hellere vil bruge den som opslagsværk, end at tygge mig samtlige 349 sider med lidt for mange kemi forklaringer til at holde min opmærksomhed....zzzz.zz.zz

Dog vil jeg sige at Kate er meget grundig og hun kommer også ind på kost, motion o.s.v. i sin bog.
Der er også mange gode før og efter billeder og Kate er også så venlig at oplyse hvilke ingredienser man skal kikke efter hvis man vil finde et alternativ produkt til hendes.

Jeg gik ind på hendes hjemmeside http://www.katesomerville.com/ og fik udfyldt et skema med en del spørgsmål omkring min hud. En lille uge senere fik jeg svar fra en af hendes ansatte. I mailen var der foreslået hvilke produkter jeg kunne bruge for at få rettet op på mine hudproblemer.

Jeg har købt tre af dem (for de er noget pebberet, især med fragt og dansk moms på.
Jeg købte følgende :
Kate Sommerville Detox daily cleanser, oilfree moisturizer og Clarifying treatment toner.

Jeg er vild med detox cleanseren for det er somom at man både bliver helt ren men også opstrammet?
Jeg er blevet meget mere jævn i min hud :-)
Den oliefri moisturizer var rigtig god inden sneen og frosten ramte landet. Så begyndte jeg at tørre lidt ud i ansigtet.

Men så fik jeg to tuber af min ynglings serum Boots No. 7 ( som er et af mine hellig gral produkter) og efter at jeg begyndte at bruge det under moisturizeren går det lidt bedre.

1 kommentar:

  1. Perform the procedure again for the 3rd time. This time spread the gel to get an even gel-like uniformity. Once again put your hands under the UV light for dryingNegle Produkter

    SvarSlet