Translate

mandag den 10. januar 2011

Jeg elsker Desperate Housewives !!

I øjeblikket er jeg hjemmegående husmor.
Til min store glæde fandt jeg ud af TV2 zulu i disse dage sender Desperate Housewives hver formiddag.

Fremover vil jeg hver formiddag drømme mig væk i de smukke huse, det lækre tøj, makeup,de intrigante men alligevel stærke venskaber,det sociale naboskab og ikke mindst deres smukke haver med Bree´s berømte blålilla hortensia bed


















og hvidmalede overdækkede terrasser med slyngende blåregn.








Tænk at sidde en sommerdag på en sådan terrasse og rokke i en gyngestol, og lytte og dufte til en regnbyge med en god kop hvad-man-nu-lige-har-lyst-til.



 
 

1 kommentar:

  1. Jeg er også helt tosset med Desperate Housewives :o)

    Virkelig lækkert boligkvarter de bor i.

    SvarSlet